Väder och skor.

Vilket mysigt väder det är ute idag!
Molnigt men inte för kallt, hur skönt som helst.

Har tänkt att ta lite bilder till bloggen idag och kanske t.om flytta bloggen.
Beroende på hur det går för mig att fixa headers till min sida.
Vill ju att ni läser inte ska tycka att min blogg sida är alldeles för tråkig.

Har även kontaktat ett företag och kollat om jag kan få låna lite bilder från dom för att göra ett litet skoreportage här på bloggen, vad sägs om det?
Önskar dock att jag hade flera läsare.
Men men, man kan inte få allt här i livet.

See yaaaa /Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några läsare kan ju bero på att du oftast har långa uppehåll mellan inläggen.

2009-05-19 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0