Sömntuta.

Vaknade ungefär vid 11 idag och vid 13 kom brorsan för att umgås och sätta upp lite tavlor och en ljusgrej.
Blev riktigt fint här hemma, känns lite varmare på väggarna nu!
Sen blev det Thaien i Kungens kurva och det var så himla god mat, men jag orkade nästan ingenting medans grabbarna åt upp sin mat :)

Kolla även i djuraffären som låg bredvid, väldigt billigt och bra grejer hade dom också, men eftersom att vi inte har speciellt med pengar förens i veckan så köpte vi endast bajspåsar och lite hundgodis.  Tindra var lite skeptisk till chokladkexet (med hundchoklad såklart) men efter jag brutit av det och hon fattade att det verkligen var till henne så var det slut på nolltid.

Nu vaknade jag precis efter att ha somnat till Naruto vid ungefär 16.
Kul för min familj att jag bara varit vaken ungefär 5timmar av dagen.

Imorgon blir det Monering A i skolan och jag kommer att komma försent eftersom att jag måste se till att Tindra bli vaktad och min mormor kan inte förens runt 9.30. Men men, jag tror att jag kan ta igen 1½-2 timmar.

Vad händer mer i veckan? Hm..
Det ska pluggas eftersom att jag har redovisning på tordag i Religion och projektarbetet ska vara inne på fredag, men det blir nog bra till slut. Ska även försöka åka in till min praktikplats och få lite papper ifyllda och prata om sommarjobb..
Om dom har lust att ha mig där, det får vi se.
Sen på lördag ska jag försöka ta mig till Riksteatern för att se en teaterföreställning som jag tidigare varit med i.
Jag har nog inte så mycket annat planerat faktiskt.

Vad har ni för planer för veckan?

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0