Livet är helt okej.

Här har jag inte skrivit på ett tag.
Och det har väl sina orsaker.

Jag mår lite bättre nu för att jag har Tindra, men jag har fortfarande problem när vi ska iväg och träffa en större grupp med människor och så får jag psykoser när Andreas spelar.

Nu går jag i alla fall hos en bättre teraput som håller på med meditation.
Och snart får jag ny läkare eftersom att "min" slutar snart.
Hoppas att den nya läkaren kan förstå mig bättre och ge mig rätt mediciner.
Men nu ska jag försöka hålla mig i någorlunda balans för att kunna gå till skolan.

Jag har varit där i 8dagar nu! Och det känns helt okej.
Och jag tar studenten 29e maj! Förhoppningsvis så hinner jag klart alla kurser som jag missat tills dess.
Känns inte som att det kommer att bli alltför svårt, kommer dock få göra samhällsproven i juni, men det är sak samma.

Just nu känns det som att det mesta går min väg.



Och min kompis ska in på behandlingshem.. I Mora, vilket känns ännu längre bort än vårat avstånd redan är.
Jag kommer sakna dig gumman, men du kommer att bli så mycket bättre av det här.
Älskar dig Z! Den bästa av dom bästa.


Vikten går åt helvete, kommer förmodligen att få en operation till hösten/vintern.

Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

Hoppas att allt bra bättre . Vikten är inte allt . du är den du är <3

2009-05-03 @ 18:20:39
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: Zandra

You'r my everything <3

2009-05-21 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0