VIKTNEDGÅNG OCH KÖPSTOPP!

Åhhh, jag är frustrerad över mitt liv.

Imorgon smäller det.. IGEN! Kanske borde sätta upp lite nya mål för min viktnedgång.
Och jag ska inte äta något godis eller sötsaker från och med imorgon (med undantag för Suzans födelsedag).
Från och med idag är det även KÖPSTOPP (med undantag för  körlektioner).

Ingångsvikt; 125kg
120kg (-5kg) - Ny stegräknare
115kg (-10kg) - Ny klänning från kurviga.com
105kg(-20kg) - Ett par nya skor (sköna gå skor)
95kg (-30kg) - Nya sexiga underkläder
85kg (-40kg) - Ny jacka (beroende på årstid)
80kg (-45kg) - Träningskort
75kg (-50kg) - Ny hoodie
70kg (-55kg) - Kamma ut dreadsen och klippa och färga håret samt fixa läpparna
65kg (-60kg) - Nya byxor
60kg (-65kg) - En snygg korsett

Sen vill jag såklart fixa tuttarna, operera buken, fixa bristningarna och min acne.
Håll tummarna för mig och att jag klarar av att gå ner i vikt själv, annars får ni hålla tummarna för att jag får en operation, men jag orkar inte lita på bara operationen.


Kommentarer
Postat av: Suz

Varför undantag med godis o sötsaker när jag fyller år?

Jag kommer inte äta dumt den dagen så du kan också låta bli! pepp-kram

2009-06-16 @ 09:26:18
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0