Två hundar här hemma!

Nu har jag två hundar här hemma, Tindra och Frank. Frank är Suzans hund och han är en liten fralla (fransk bulldog).
Himla mysigt att ha herrbesök tycker Tindra även fast båda ligger och sover på varsitt ställe just nu.

Kul att Suzan ville titta förbi här också, eftersom att hon sagt att hon aldrig skulle sätta foten här för att jag bor i Norsborg ;) Hon passade även på att prova en del av min (enligt henne) knasiga skogarderob, resultatet kan ni se på; www.ettdussinpannor.blogspot.com
Där kan man även tävla om väldigt finurliga saker, lägger snart upp en som tyvärr går ut imorgon, så antagligen hinner ni väl inte vara med i den, men det kommer nog upp fler, Suzan är duktig på att ha tävlingar med bra grejer i potten!

Fick ett tips av en anonym läsare att jag inte har så många läsare pga. att jag har så långa uppehåll mellan inläggen och det kan jag hålla med om. Men nu när jag har min minilaptop får jag se till att börja blogga lite mer, har ju även funderat på att beställa mobilt bredband från 3, vilket jag antagligen gör snart. Är ju kul att kunna blogga om man är ute och rör på sig eller fördriva tiden med när jag väntar på att tunnelbanan ska gå. Så ni blir inte av med mig på ett tag :)

Kanske borde skaffa en ny bloggdesign eller vad säger ni? Och lite fler bilder, förbannat att min bror inte har köpt sin nya kamera än så att jag kan få hans Canon EOS 350D (tror jag det var i alla fall). Då skulle det ju komma upp betydligt fler bilder med bra kvalité.

Lägger upp tävlingen och sedan ska jag fortsätta kolla på Naruto med Ante och så kanske vi ska ta en (väldigt sen) kvällspromenad med vovvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0