Tindras önskeoutfits - För oss fyrbenta.



Jumpsuit 299kr, randig tröja 99kr, skor 399kr från www.smalltobig.se
Rosett 79kr, regnjacka 379kr, halsband 190kr från www.doggie.se

Jumpsuiten har jag gärna inne, för det är inte så jätte varmt idag och den ser mysig ut att leka och gärna två rosetter vid öronen så att jag kan vara fin om min kille Frank kommer.
Eller kanske den randig tröjan.

Om jag går ut så behöver jag ett fint halsband, en regnjacka om det börjar regna och skor så att min päls inte blir blöt.
Jag gillar inte att vara blöt för då får jag inte vara i sängen eller soffan med matte (eller mamma som jag kallar henne).

Jag har inte fått något hundgodis än som mamma lovade, men jag fick smaka på hennes glass, den var gooood och lite fett också, men det spelar ju inte mig någon roll. Mamma säger att jag äter dåligt.. Men det finns ju så mycket annat roligt att göra än att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0