Tävling hos Suzan (som JAG vill vinna).




Var med och vinn en egen KOMBI-öppnare!
Perfekta redskapet i köket, på stranden eller varför inte på båten eller i bilen?
KOMBI-öppnaren är liten och smidig och kan bäras i en handväska eller benficka.

Flexibel öppnare för såväl PET-flaskor som
kapsyler och aluminiumburkar.
Perfekt för den som har långa fina naglar eller svaga nypor/handleder.


Var med och tävla du med på http://www.ettdussinpannor.blogspot.com/


- Om jag inte vinner den här tävlingen så måste jag köpa en i framtiden, kan ju knappt öppna saker ibland med mina svaga handleder och nu när jag har fixat mina naglar behöver dom ju inte gå av ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0