Pashion for fashion (även fast jag behöver större storlekar)..

Jag vet hur jobbigt det kan vara att hitta snygga kläder i stora storlekar när man behöver större storlek än "normalt", därför ska jag börja lägga ut "dagens önkskeoutfit i större storlek". För att ge mina läsare lite inspiration och visa världen att det finns snygga kläder för oss också ;) Jag själv älskar mina höfter just nu, men har komplex för min mage, mina överarmar och ibland mina bröst.. Och ja, jag vill såklart gå ner i vikt som jag tidigare sagt, men bara för det så tycker jag inte att vi kurviga tjejer är fula utan jag gör det för att jag mått dåligt, tröstätit och vill bli mer sund.


Hoppas att ni gillar "dagens önskeoutfit i större storlek" i alla fall.
Ska försöka lägga upp  en dagsoutfit och en kvällsoutfit varje dag.

Många kramar Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0