Lust..

Det enda som jag har haft lust med sen jag började med mina mediciner är sex.
Men ibland slår dom fel och gör så att jag inte ens har lust med det.  Det har varit en sådan period nu, jag har inte varit kåt, men jag har velat komma ändå vilket ha resulterat i flera frustrerande nätter och vi brukar inte ha det så svårt att få mig att komma, men nu vill det inte alls. Vad är det här egentligen?

Och imorgon börjar jag med Xenical, en till medicin med andra ord, hur ska det gå? Kommer jag att bli ännu sämre?
Alltså i mitt mående eller kommer jag att bli bättre för att jag går ner i vikt av dom? Det återstår och se, jag har inte så höga förväntningar om att gå ner av dom, jag vill mer få till regelbundna mattider och det kan ju resultera i att jag äter bättre, har mer energi och äter mindre godis (inte kul att ha rännskita när man har hund).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0