Jag vill vara 12 igen..

Kom hem för ett bra tag sen ifrån min syster och fy fan säger jag bara! Jag hatar verkligen att träffa min mormor, mamma, hennes man och min syster på samma ställe, jag får alltid samma känsla i kroppen. Jag mår illa och mår så sjukt dåligt för att dom behandlar mig så hemskt.

Jag önskar att jag kunde få uppleva min barndom igen, jag behöver få vara barn, jag har aldrig varit ett barn.

Idag var jag tydligen inte tillräckligt mycket barn för att få äta bär som var "till barnen", sen fick jag inte plats att följa med när dom ska till Öland (ja utan mig, dom har inte ens frågat om jag vill med), jag har tydligen bestämt själv att jag inte vill sova på natten för att jag själv har vänt på dygnet och tydligen kommer hela familjen (förutom jag, Andreas och Tindra) vara på Öland under min födelsedag så då undrade mamma när jag ville fira mig. Jag vill inte bli firad, för jag vill inte bli 19år, jag vill ju vara 12 igen.

Jag känner mig så utanför den här såkallade "familjen", jag hör inte hemma någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0