Jag blir tokig..

Visst Ante har hjälpt till och städa idag, men det känns bara som att det är jag som engagerar mig i att vårat hem ska se någorlunda bra ut. Nu har jag bestämt mig för att jag behöver mer förvaring och nya krokar in till toaletten och då tyckte jag att vi kunde kolla tillsammans hans svar blev "- Bestäm du, välj ut någonting som blir snyggt". Visst, jag har inga problem med att kunna säga vad jag vill ha, absolut inte men jag ville ju att vi skulle göra det tillsammans, för det är ju ändå vi som bor här _TILLSAMMANS_. Är det så mycket begärt att kolla på en datorskärm i en halvtimme? Det gör han ju just nu i alla fall, fast han spelar. Jag har lust att bara skita i allt just nu, känns inge vidare i alla fall.

För om det alltid ska vara så här vill inte jag vara i det här förhållandet längre, man måste ju kunna hjälpas åt att bestämma hur det ska se ut hemma. Och hur man vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0