Inget GI för mig.. Idag i alla fall.

Kom precis hem från Kungens Kurva där jag var med Suzan. Var in på IKEA, Jula, Apoteket, City Gross och sedan åkte vi till Heron City för att luncha. Jag tänkte inte på att jag hade börjat med Xenical igen så jag smällde i mig friterade tigerräkor (som det var en plastbit i) med ris och sötsur sås och sen 1liter cola ungefär. Sen blev det efterätt också, jag tog blåbärssmulpaj med vaniljsås. Suzan var duktig hela dagen och GI:ade, funderar på om det är värt att börja med efter löning kanske? Får ta med mig Suzan och storhandla GI-mat på Ica Maxi.

Ikväll kommer Frank hit igen och ska vara här hela dagen imorgon, det ska bli mysigt. Lite trångt i sängen bara, hehe.
Jag fryser inte om nätterna i alla fall med två hundar och Andreas som är varm hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0