Hoppas ni saknat mig.. Lite i alla fall.

Hej alla bloggläsare!
Jag tänker faktiskt inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat på tre dagar. Jag har haft så mycket annat att tänka på och så många att träffa så jag har faktiskt inte riktigt kännt för att sitta vid datorn speciellt mycket.

I fredags till och med lördag var vi på pappas landställe och firade midsommar och det var trevligt.
På lördagen kom vi hem och sen var vi hos Antes syrra och hennes pojkvän, dom har skaffat en ny lägenhet i Tullingeberg, dock ingen lägenhetsplanering i min smak, men dom verkar nöjda :)
I söndags var vi hos min bror och firade honom, han fyllde 32år sen smet vi till Suzan och hun darna hade det så mysigt.
Tindra har fått låna en hundstegräknare av Frank och jävlar vad dom går många steg dom där små.
Jag och Suzan diskuterade även min viktnedgång och träning och hon vill gärna hjälpa mig med att komma igång och pusha på mig så att jag slipper att opereras. Jag känner det själv att jag gärna skulle gå ner i vikt av mig självt och träna.

Igår var jag till min gammelmoster Geijan och åt lunch, det var trevligt.
Sen drog jag hem, lämnade Tindra och sen var det iväg till Sydpoolen med Suzan, vi körde Body Pump och det var riktigt roligt. Idag känner jag att jag verkligen har kämpat.

Hoppas ni har haft det bra.
Kram Linda

Ps. Suzan hittar ni på; www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0