Dagens sidekick..

         
Hej, det är jag som är Tindra, idag agerar jag sidekick åt matte när hon bloggar hon sa att jag skulle få hundgodis då.

Passar på att lägga ut mina outfits också.                
      

Det är lite för mycket sommar nu för att ha stickat på mig, så just nu har jag den fina svart och guldiga tröjan på mig när jag ligger och funderar på "dagens önskeoutfit - för oss fyrbenta". På sista bilden ser ni den fina klänningen jag ska ha imorgon när det är midsommarafton.

Hörs senare alla mina fyrbenta vänner, missa inte min önskeoutfit!
Puss Tindra

Kommentarer
Postat av: Frank

Hej Tindra, du är jättesnygg och jag saknar dig! /Din Frank

2009-06-19 @ 20:34:42
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0