Dagens önskeoutfit (för oss med större storlek)..



Det är lite kyligt ut idag, därför valde jag att lägga till en sjal idag, kanske skulle ha ett par leggings till också.

Klänning 399kr, solglasögon 99kr, cardigan 349kr, sjal 129kr allt detta från www.ellos.se
Smyckena är av märket Dyberg/Kern halsbandet går på 859kr och armbandet 959kr båda finns att köpa hos www.zanzlozazmycken.se (klickar gärna hem ett sådan halsband, men jag får inte glömma mitt KÖPSTOPP).
Skorna är av märket Steve Madden, 899kr och finns att köpa hos www.brandos.se, jag hade inte tvekat en sekund på att köpa dessa skor själv om det inte vore för att dom bara fanns kvar i storlek 38.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0