En sån jävla saknad..

..känner jag idag.
Saknar min pojkvän jätte mycket.
Eftersom att båda har jobbat alla dagar i veckan och han har jobbat sent så har vi inte setts så mycket.
Vi bor ju tillsammans (nu i Eriksberg i en jättefin etta) men när han har kommit hem blir det middag och sen vill han gärna spela eftersom att han inte kunnat göra det på ett tag (och jag gav honom nya expensionpacket till Wow häromdagen) och jag kollar gärna på tv och har min bärbara i knät, sen vill jag sova och det gör vi samtidigt, men jag har slocknat på en gång nästan eller så har vi tjafsat.

Så just nu skulle jag helst vilja ligga i sängen och mysa med honom och prata lite, men självklart är jag på jobbet och han också. Även idag kommer han att jobba sent och jag ska till min morbror, men efter det kanske.

Och i helgen kommer William, det kommer bli så himla mysigt.
Då vi kommer att få rå om honom själva och så kommer Andreas föräldrar, min syster med familj och sen antagligen Mega, för att få träffa sötnosen.
Egentligen ska jag fira min mamma, men det får jag på kvällen på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0