Åt helvete..

..med allt.
Idag mår jag inte alls bra.

Igår blev ingen hemmakväll med Andreas.
Jag blev sur för att han aldrig tänker på att han kanske borde vilja vara själv med mig någon kväll och sen så lyssnar han aldrig på vad jag säger och upprepar saker jag precis sagt och jag känner mig totalt dumförklarad.
Jag somnade i sängen med kläderna på runt 20.30 sen väckte han mig vid 24 och jag var fortfarande lika sur.
Klädde av mig och hoppade ner under täcket igen. När jag vaknade imorse var jag också sur.
Just nu är jag mest förtvivlad och jag vet inte vad jag ska ta mig till eller vad som händer.

Ringde Andreas nyss och han var på väg till sitt möte hos Busslink och han undrade i fall att jag hade sett hans lapp på kylskåpet imorse.. Klart jag inte gjorde det. Så nu har jag ännu mera ont i magen, tänk om det är slut mellan oss nu?
Vill jag det? Eller vill jag inte det?
Jag vet i alla fall att jag inte kan tänka mig hur mitt liv skulle se ut utan honom, men det är ju för att vi bor ihop och vart skulle jag ta vägen om vi inte bodde ihop? För jag vill ju inte flytta tillbaka hem.

Jag känner mig arg, förtvivlad, vilsen och förvirrad och vet inte vad jag ska ta mig till.
Borde jag åka hem igen, titta på lappen och sen lägga mig i sängen för att sova lite till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0