Vi är för bra för varandra för att det ska vara sant.

Jag är tydligen bra för Ante, enligt hans släkt och vänner.
Dom tycker att han har det så bra med mig.

Ja, det är klart dom tycker det, jag skämmer bort honom med att städa, vika tvätt och husliga sysslor.
Men det gäller att ge och ta (som Sarah sa det så fint till mig).
Han betalar ju maten, hämtar mig på träningar osv.

Och mina vänner tycker att det är den bästa killen jag har träffat.
Haha, lite roligt att Sarah tycker att han nästan är jobbigt gullig.

Du är så söt gumman.

Det här håller.
(Även fast det är lite tidigt att säga)
Kram

Och ett tips till er alla där ute; övertänk inte allt, allt behöver inte diskuteras. Skit grejer blir till stora grejer och det är helt värdelöst. Ta det lugnt istället, allt är inte så farligt som man tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0