Och ditt psyke mår bra?

I en eller två veckor framåt kommer jag inte vara speciellt aktiv eller social.
Jag hade tänkt fokusera mer på mig själv, min träning och min hälsa. Samt att klara av att vara ensam, hjälpa till mera hemma och ta upp mina kreativa sidor igen så som att spela bas, rita, skriva, måla, handarbete osv.
Jag kan iofs lova att jag kommer att uppdatera bloggen och lägga ut lite bilder på bilddagboken för att hålla er uppdaterad också! Annars kommer jag inte vara speciellt tillgänglig.

- Ska även ta kontakt med kuratorn på min skola igen då jag missade förra tiden och har inte fått någon ny än.
- Ta igen lite skolarbete och plugga lite körkortsteori.

Om det är någonting funkar telefonen alldeles utmärkt.
(Även fast jag inte har några nummer till någon)


Och http://hundratioprocentig.blogg.se/ kommer att uppdateras dagligen, kanske t.om med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0