Gastric bypass?

Jag går i funderingar på att göra en Gastric bypass för att jag inte längre orkar med det här, det bryter ner mig bit för bit och jag vill helst självdö vissa dagar.
Pappa, jag behöver dig och dina pengar nu (haha, fy fan vad det där lät då, men han har faktiskt lovat mig en operation om jag behöver det).

Jag väger alldeles för mycket och mår faktiskt väldigt dåligt av det just nu.
Erfarenheter önskas.

Och jag vet att det inte är lätt med en sådan operation heller, då gäller det att man verkligen vill och kan, men då har man i alla fall kommit en bit på vägen.
Forsätta träna, motioner och gå på diet är ju det som gäller ändå.

Kommentarer
Postat av: Christoffer (oobum)

Hej du, som sagt har jag gjort operationen: och vet då det mesta om allt.



Skriv p helgon eller så.

2008-07-28 @ 21:16:56
URL: http://oobum.blogg.se/
Postat av: rickard

a det är jobbigt att må dåligt, livet suger och är orätttvist. en del säger att "då skall man göra nåt åt det" men det är inte så lätt, ibland behöver man lite hjälp, eller mycket. det är väl därför en del drar sig till kyrkan och sånt. man skall vara tacksam för att man lever, avisst lätt att säga. ganska svårt att vara. men när du gör det kommer det bli bra!!!!, och då kommer du förm. bli bättre.Var rädd om dig!!!

2008-08-03 @ 11:08:05
Postat av: rickard

allltså jag menar när du gör operationen!!! jag har grymma problem att bli förstådd på datorn.:(

2008-08-03 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0