Miss one-hand-catch.

Kom hem från träningen för 1½ timme sen.
Nice träning idag faktiskt.

Känner mig lite usel när jag inte kan springa så snabbt som dom andra, men jag klarar mig tillsvidare iaf.
Dock gav Johnny mig en "hemläxa".. Att jag ska springa 3x20minuter varje vecka. Det låter ganska ansträngande, men jag måste iaf försöka!

Hade uppvärmning med att springa 10 varv runt gympasalen och sen stretching (vilket är sjukt bra).
Sen körde vi lite styrka vilket innebar en av rundorna att jag skulle bära tränarens flickvän på ryggen först till ena sidan av rummet och sen tillbaka, fast denna gång baklänges. Undra om det är därför jag är lite öm i ryggen och behöver en ryggmassage mest av allt just nu? Skulle inte förvåna mig.

Sen hade vi tre stationer.
En med Jonathan vilket var att springa och fånga bollen från olika håll.
Det klarade jag mig ganska bra på, förutom att jag höll på att få andnöd och grym hål i slutet.
Och det var kul, iaf två av rundorna jag körde, först så höll jag på att ta bollen och då skriker Jonathan "Ohh" (antagligen för att det så snyggt ut när jag skulle ta den) precis innan jag ska fånga den, så han får mig att fumla med bollen och tappa den. Haha, då är jag inte sen med att ge honom en mördarblick och kastar bollen hårt på honom då han skrattar lite och klappar mig på ryggen.
Och sen den andra rundan jag nämnde tog jag bollen med en hand typ, då fick jag göra en "knytnäve mot knytnäve", haha, jag är stolt.

Andra stationen var teori med Mike. Fattade det mesta, men allting kan inte gå in på en gång, särskilt inte när dom andra i salen skriker och har sig.

Tredje stationen var med Björn, Johnny och hans flickvän.
Där skulle vi ta bollen från höger, ta höger fot först och sen ge den andra bollen som stod en bit bort (från höger sida). Och om vi gjorde fel var det armhävningar och plankan som gällde. Vilket hände.. 3-4 gånger, varav 2 var mitt fel. ÄSCH, den bjuder jag på ;)

Och sist körde vi lite line-ups(?). Eller vad kallar man det?
Jag kör iaf Tackle hela tiden, vilket är ett ansvar, men samtidigt en av dom lättaste positionerna när man inte spelat länge och vet vad Fullback, Quarterback och Halfback gör t.ex. Eller jag vet vad dom gör, men alla dessa olika formationer, jävlar! Det är svårt att komma ihåg. PRO-RIGHT, 149, RED.. Ja, den du. Om du vet hur den går till är det ju bra för dig ;) För det vet jag.. NÄSTAN iaf.

Skönt att ha sällskap i telefonen både dit och hem. Tack *.

Nu ikväll funderar jag på att lägga mig i sängen om ett tag och kolla på Boondock Saints och kanske någon mer film. Och dricka en massa vatten och kanske vänta på ett samtal.

Men vi får se, det avgörs senare.

Imorgon MÅSTE jag till optikerna och fixa mina papper!
Imorgon MÅSTE jag byta sängkläder!
Imorgon MÅSTE jag städa lite!
Imorgon VILL jag göra något annorlunda, för jag är LEEEEEEDIG!

Godnatt, eller godmorgon, eller något.

Kram till alla som förtjänat det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0