Majure FAIL!

Jag har haft hormornrubbningar, majure fail!
Eller inte haft, jag HAR!

I söndags morse fick jag min första mens på FYRA månader, fy fan. Lättande.
Men också förklaringen till varför jag mådde så dåligt lördag och söndag utan att veta anledningen. PMS!
MAJURE PMS!

Jag orkar inte med att det ska vara så.
Helst av allt skulle jag ligga i ett badkar, lyssna på en massa EMO-musik, äta godis, dricka en bärs, röka och sedan lägga mig i sängen bredvid *. Men det går ju inte. Tror jag inte iaf.
Och dessutom börjar han jobba igen på onsdag, alltså imorgon klockan 22.00.
Det betyder att jag kommer få vara ensam ett par nätter framöver.

NEEEEJ! Jag kan inte det, jag klarar inte av det. Jag vill INTE sova själv, jag klarar det inte.
Får väl ta hjälp av frugan nu istället.

Vi ska ut och springa imorgon, känns som att det är det enda jag har att se fram emot just nu.
Och gymmet imorgon.
Och att jag antagligen kommer att få spela "Tackle" och leka aggresiv och manlig. Kanske "Nose".
Och mitt nummer kommer att bli 69, probably. Haha, jag älskar mina tränare.

FUCK!

Måste nämna min tvillingsjäl Zandra lite också.
Baby, you'r kinda my style :)

Nu ska jag gråta lite, tycka synd om mig själv, tycka att jag själv är patetisk och sen kolla lite mer på tv, för sova kan jag ju inte ens.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0