Och jag vill.. nog.. ha.. dig.

Igår och idag är inga bra dagar.

Bråkade med mamma igår, bråkade med en massa idioter.
Träffade Jennifer, Henke, Simon och *. 4/5 personer som ville träffa mig igår.
Och den sista var den viktigaste. Jävla idiot jag är.

Jag saknar dig, men det kommer flera dagar.
Baby? Babe? Bläää bläää blää, hur kan jag vara så dum i huvudet?
Snart så, eller typ till helgen så vet vi.

Så är det och så kommer det förbli.

Jag ska gömma undan mig i ett par dagar under mitt täcke samt reparera det som går i relationen mellan mig och min mamma. Den relationen som typ aldrig har funnits.

Nu ska jag snart dra till skolan.
Och sakna baby lite. Och Jennifer såklart.

Gymma och sen uteträning på Gärdet.
Bläää, pallar egentligen ingenting.

Kom hit och gör mig glad.. Snälla? Jag vill det.
Och jag vill.. nog.. ha.. dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0