Ny blogg/träningsdagbok?

Jag är så sjukt sugen på att tatuera mig så att det finns inte!

Men då måste jag först ha kroppen för det.
Iofs går det ju att tatuera benen, eller iaf vaderna.

Nu ska det fan tränas som aldrig förr!
(Och varför gick jag inte till gymmet idag?)

Nu måste jag se till att börja må mycket bättre för att klara av det här.
Att gå upp i muskler och ner i vikt är svårt som tusan, men jag måste försöka och jag ska lyckas.

Nu har jag iaf börjat med;
amerikansk fotboll,
slutat röka (en månad sen sista ciggen),
slutat dricka (inte druckit på 17dagar),
skaffat gymkort (men bara varit där en gång tyvärr)
och börjat tänka ur lite nya perspektiv.
(t.ex; att jag måste lägga om kosten osv, kanske lägga till något pulver eller shit och att jag borde spring ofta).

Det mysigaste med det här är att jag har så många som stöttar mig och verkligen vill att jag ska lyckas!
(Dock har jag väl inte riktigt med mig mamma och Bertil på det här, men det skiter jag i. JAG SKA KLARA DET!)

Imorgon ska jag hjälpa Suzan och flytta, på söndag blir det träning i Bandhagen och sedan Super Bowl hemma hos *, tar ledigt på måndag (ska träffa Zandra måndag eller tisdag som det ser ut nu) och på Tisdag är jag tillbaka i skolan och ska träna på gymmet och på kvällen är det träning i Fruängen igen.

Sen blir det springa och gymma mer nästa vecka! Och ta kontakt med någon som kan hjälpa mig med kosten jag behöver för att gå ner i vikt men samtidigt ha den energin jag behöver för att träna så mycket som jag kommer att göra. Vet du någon som kan sånt? Tveka inte att höra av dig.

Nu ska jag checka runt lite sidor med olika pulver, schyssta kläder och nya skor (!).
Nya skor är prio nummer ett just nu, annars kommer mina fötter inte palla länge och jag har antagligen överansträngd benhinna nu för att mina skor inte är gjorda för exakt mig. Ska dra in till löplabbet någon dag och kolla ungefär hur mycket det skulle kosta för ett par bra träningsskor som passar dom aktiviteter jag gör.

Och så måste jag fixa en träningsdagbok, kanske en blogg till?

Kram till alla som stöttar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0