Inte ens en septum kunde göra mig glad.

Dagen började bra, men förstördes ganska snabbt.

Fick inte ett skit gjort i skolan idag, efter att jag varit hos kuratorn drog jag hem till Adam och chillade en stund.
Skönt att träffa honom igen, jag har saknat honom. Min lilla björn.
Haha, somnade nästan på hans soffa när jag låg och snackade med Jimmy och kollade på Simpsons, sjukt trött och mysig var jag.

Träffade på Månsson och stannade till i kyrkan i någon timme, snackade med honom och Bumbi.
Dom är precis likadana som förut, så som jag alltid älskat dom.

Sen blev det kaffe hos Jennifer, gick upp för en gångs skull eftersom att jag missade bussen.
Hon letade fortfarande efter piercingsmyckena när jag kom fram, tur att hon hittade dom.

Vi var hos Henke runt 19.45. Där chillade vi och Jennifer bestämde sig för att göra en medusa istället för septum.
Och jag bröt ihop, jag klarade inte ens att pierca mig. Henke ville inte pierca mig.
Men han hjälpte mig att hålla ihop sen när jag hade fått gråta ett litet tag.
Det har varit lite mycket.

Helgen har varit bra föresten, har inte hunnit skriva om den.
Men den inledes med hemgjord pizza och fest i Södertälje och forsatte med Västergårds-häng, fest i Rönninge samt Jimmy och spännisbög- snack.. Eller något ;)


Nu måste jag verkligen sova, men vi hörs här eller på andra bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0