Broke one promise to myself after four weeks.

Just nu sitter jag hos Suzan och väntar på att hon ska komma tillbaka hem.
Det är jag och hundarna som är här just nu, i deras nya lya som jag hjälpte dom att flytta till i lördags.
Härlig lägenhet, sjukt bra att den är större så att alla får plats.

I söndags tränade jag och det gick ganska okej, lite anträngande för benet och sen fick jag en tackling i magen så att jag tappade luften och var tvungen att avbryta för att gå ut och andas och gråta en skvätt, vilken vekling jag är ibland.

Blev hämtade av *, skönt att slippa åka kommunalt för en gångs skull.
Kändes helt okej att träffa honom igen. Vi handlade och åkte sedan hem till honom, lagade mat och mös tills han åkte till jobbet. Då var jag kvar och bakade och det var tänkt att jag skulle kolla på Super Bowl XLII, men jag somnade när det stod 3 - 7 till Patriots (men jag såg hela matchen igår istället, men det kommer jag till senare).
Jag hann iaf baka en kladdkaka och vaniljbullar samtidigt som jag pratade Micke i telefonen och sen med Henke.

Sjukt mysigt att jag inte behövde "vara ensam" medans jag väntade på att * skulle komma hem igen.
När det var 45minuter kvar tills han kom hem så vaknade jag, diskade och duschade.

Sen blev det massa mys i sängen och sova.
Ibland får det mig att känna mig illa till mods av att mysa, men det är nog mest för att jag hatar att inte veta vad den andra känner och så känner jag mig pressad till att känna någonting för den andra, vilket jag egentligen inte borde göra och det är ju det jag måste "öva" på.

När vi vaknade så mös vi lite, jag fixade mig och jag fick skjuts till Älvsjö.

Jag åkte till Tumba, kollade om Pirre var inne på studion vilket han inte var (men han sa det i fredags) så jag blev lite frustrerad..
I alla fall så orkade jag inte vänta tills 18.37 tåget, så jag tog mig till Årstaberg och mötte upp tåget och Micke där så åkte vi till Gnesta och kollade på Super Bowl och käkade bullar. Det blev alldeles försent för att åka hem så jag crashade där. Har nog inte sovit så skönt på ett jävla bra tag.

Vid 8 tog vi tåget från Gnesta, följde med Micke till Stockholm C och sen tillbaka till Tumba där Suzan mötte upp mig med bil och så handlade vi på Bauhaus och Maxi.
Jag har hjälpt Suzan diska och plockat upp lite kläder.

Nu ska jag och Suzan kolla på grindar och sen ska jag till Pirre och sen vidare till Stockholms C för att möta Zandra om jag hinner. Eller jag måste hinna. Måste träffa henne idag.

Och så har jag träning idag :)

Hej då alla bebisar.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0