Såhär verkar min vecka bli.

Nu känner jag mig lite stolt över mig själv.
Idag har jag hitills ätit gröt och vindruvor samt druckit kaffe.

Har även bokat tid till Ungdomsmottagningen imorgon och sedan klipptid hos Hanse på Afrokarisma på onsdag klockan 10, så jag kommer komma därifrån direkt till skolan.
Imorgon ska jag även träffa min mamma och umgås med henne.

Smsade min pappa och han ringde upp mig och frågade om jag och Andreas ville komma över på lördagkväll och så blir det förmodligen. Fast först ska Andreas till Örebro på dagen, så jag ska ringa min bror och kolla med honom vad han gör på dagen om vi kan göra någonting kanske.

Hur ser resten av veckan ut?
Idag; ingenting speciellt, hade tänkt duscha och göra mig fin för att Andreas kommer hem samt laga middagen så att den är klar när han kommer hem. Hoppas han uppskattar det, vill göra kvällen speciell, vet ej varför, känns bara som att vi behöver det någon gång ibland.
Imorgon; Ungdomsmottagningen på förmiddagen och sen när mamma har slutat ska jag umgås med henne, får se vad vi gör. Och på kvällen ska jag och mamma åka och handla mat till mig och Andreas. Det är TOMT i kylskåpet efter att jag rensade igår.
Jag och Andreas har även varit ihop 5 månader då! Helt amazing!
Onsdag; Först till frisören klockan 10 och sen upprop i skolan 13.
Torsdag; Skola.
Fredag; Skola och sedan Kalle Baah på kvällen.
Lördag; Andreas till Örebro och sedan hem till pappa på kvällen.
Söndag;  NO PLANS!

Lust att göra någonting någon dag?
Hör av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0