Nu har jag skyddat framtiden, för ett tag.

Jag har inte blivit inlagd, däremot så åkte jag till psykakuten och pratade med dom. Jag fick sömnpiller och vid-behovs medicin + en remiss till öppenmottagningen i Botkyrka vilket känns bra.
Mitt skyddsnät, vilket gör mig gladare.

Och nu har det börjat att planeras inför framtiden. Awesome.
Jag är överlycklig, verkligen överlycklig.

Imorgon och nu menar jag verkligen IMORGON(!) så börjar det allvarliga igen. FIT FOR 2009, ohyes.
Promenader, nyttigare mat och rutin får det börjas med, sen kan jag övergå till att börja springa och träna med laget och på gymmet. Känns bättre med en lugnare start och det är nog effektivt det också. Får mig att komma in i banorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0