Ge mig en vändpunkt.

Jag vet inte om jag orkar just nu.
Skolan går bra och snart har jag nog ett helgjobb.

Men Ante ska åka till Tyskland ikväll igen. Jag orkar inte.
Det tar alldeles för mycket på mig att inte ha honom hem och inte veta vad som händer.

Jag slutar äta, jag vill inte ha pussar, jag pratar inte, men försöker bygga upp en illusion om att jag bara är arg, men ändå stark. Men det är jag INTE. Jag bryter ju ihop.


MÅSTE DU ÅKA? VARFÖR?

Jag hade klarat att du skulle till Örebro idag, men hur ska jag klara mig i 24timmar när du är i Tyskland?

Jag klarade mig när du var på Hardstyle kryssningen, men då visste jag vad som hände osv.
Och jag sysselsatte mig.

Men vad ska jag sysselsätta mig med?
Jag har ju redan städat hemma.
Jag orkar inte vara kreativ.
Jag vill träffa folk, men jag vet inte om jag orkar.

Det här måste komma till en vändpunkt.
Så att det inte slutar som i torsdags, fast att det blir verklighet, att det verkligen går igenom.

Det bara snurrar i huvudet, jag borde sluta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0