Vuxet att kunna säga att jag nästan är Sambo.

Nu har vi lite bättre ordning här. Massor med förvaring och bättre plats!
Och jag har även fått en egen låda för mina kläder, väl behövligt!
Under sängen är det dammsugit och där finns det ännu mer grejer, fast i lådor med lock som jag hämtade hos pappa. Sedan har ska vi till Ikea i veckan för att köpa ett nytt förvaringssystem till garderoben, så att vi kanske får lite mer struktur på alla kläder. För det finns sjukt mycket kläder som måste tvättas och dom ligger ju inte i skåpet just nu.
Och det vore skönt för mig om jag kunde ta hit lite mer kläder. Fast inte allt, det skulle ALDRIG få plats. Haha.

Vi bytte även sängkläder så nu sover vi i likadana påslakan och örngott. Gulligt.

Även fast det inte är stort här så räcker det just nu. Tänk vad skönt om ett år, när jag också har en inkomst..
Då blir det en större lägenhet tillsammans! Då kommer jag ju att betala också, vilket känns bra. För som det är nu betalar ju Ante nästan allt. Mamma skjuter ju till pengar till mat och betalar fortfarande kläder till mig och sådant.

Men jag måste ju få säga att jag har det väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0