Fail.

Igår kändes som att allting gick fel.

Vaknade alldeles seg och fortsatte sova och sjukanmälde mig.
Sen gjorde jag inte så mycket mer. Sov och gick sedan hem till mamma och städade undan lite i mitt rum för att någon random dude skulle sockla där så att det äntligen ser ut som ett rum. Vi flyttade trots allt in i huset för snart 2år sen och la in golv direkt och nu ska det socklas.

Jag älskar det golvet, skeppgolv i rödton (kommer inte ihåg vad träslaget heter) med svart emellan varje "planka".
Direkt från Ardbo golv, där pappa jobbar. Det är för övrigt från dom som k:fem's golv kommer.
Om någon är intresserad av att veta.
Nog om golv.

Pressbyrån har höjt glassen Twister till 11kr, tror du inte att jag blev LITE bitter när jag märkte det eller? Jag som hade en tia.

Drog till polisen och kompletterade mitt förhör om en misshandel, gick ju väldigt bra och polisen var väldigt trevlig, jämfört med hur hon var på telefonen. Och så hade hon en söt liten gravidmage.
Hoppas att det blir rättegång så att dom fattar att det inte är okej att gå på en ensam kille hur som helst.

Åkte hem och väntade på bäbisen.
Sen skulle vi till Maxi, men det var alldeles för mycket folk så vi åkte ut till Skarpnäck och lämnade mitt licens-papper så att jag kan spela på fredag. Eller det får jag inte göra om jag inte är frisk imorgon. För igår hade jag världens värk i nacken, typiskt.

Åkte tillbaka till Tumba, handlade på Willys och åkte förbi pappa och Jimmy och Jeanette.
Hos pappa kollade vi på bilbarnstolen till William, som pappa hade köpt av min kusin Tony och så fick VI den.
Härligt, då var det en mindre kostnad att tänka på.
Hemma hos Jimmy och Jeanette luktade den mat om jag inte var gnällig innan så blev jag ännu gnälligare.
Hos dom hämtade Ante sin Nokia N95, som jag vill ha. Men nu får jag Antes W910i istället. Och då blir det 3kontantkort istället förmodligen.

När vi kom hem blev det mat, Ugly Betty och Desperate Housewifes.
Sen blev jag ledsen, Ante var tvungen att göra en massa andra saker än att mysa med mig. Det är klart han måste göra det, men jag behövde lite kärlek. Och så blev han irriterad på mig för att jag gjorde allting fel kändes det som.

När vi skulle sova la han sig jätte nära och jag ville helst dra någon annanstans och sova, jag orkar inte ibland.
Jag grät som fan innan jag somnade. Men nu känns det lite bättre.
Allt känns så bra, men ibland känns det som att jag gör så mycket fel. Och jag vill inte förlora den bästa jag någonsin träffat i pojkvänssyfte.
Hoppas att det är bra ikväll.

Då ska vi till Mega och chilla.
Härligt värre.

Nu ska jag till Suzan och prata en massa och käka lunch.
Samt gosa med sötnosarna. Två franska bulldogs vid namn Agnes och Frank.
Kanske gråta en skvätt.

Jag saknar för övrigt min morfar, han dog 1:a april och så hade vi begravning i fredags (den 25:e april).
Jag började gråta direkt när jag kom fram till kyrkan, allt kändes så tungt.

Godnatt morfar, sov gott.
Edrik Hugo Ingram Sundberg.


Nu har jag lust att bara knarka ner mig och gå under jorden, men jag vet att det inte funkar så.
Livet är mer än att knarka och må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0