Över molnen, på ett dåligt sätt?

Idag mår jag lite mindre bra, har inte riktigt landat på jorden igen efter helgen.

Att få träffa honom känns så svårt men ändå så bra och jag har ingen aning om hur fortsättningen kommer att bli, vi får se. Men jag vet att jag vill lära känna honom och hjälpa honom med det han har svårt med.
Och nej, ni kommer nog inte få veta vem på ett bra tag för det är säkert någon ni känner.

På lördag fyller Robban 19år, grattis i förskott gubben. Och nu har jag lovat dig en tavla också, hihi.
Måste bara tänka lite på vad jag ska måla till dig, för nu har jag en tavla i fantasin som jag bara måste måla till mig själv först för att må lite bättre.

Så det är det jag ska börja göra idag, börja på tavlan samt på en vit mössa tror jag. Så att jag har någonting att virka imorgon på sjukhuset när jag ska ta blodprover (fan vad jag hade behövt ditt stöd, varför orkade jag inte ens fråga dig?).

Godkväll (utan pussar och kramar, möjligtvis en kram till dig min anonyma tuffing).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0