Mathias, här får du en uppdaterad blogg.

Nu har jag gett bort min själ till bloggen för en stund, känns lite hemskt med tanke på att jag är sjukt trött och egentligen borde sova.

Började måla med oljefärger igår, det gick faktiskt bättre än förväntat förutom att det var färg i hela lägenheten efter mina händer, haha.
Jag målade en tavla till min pappa i orange, gult, rött, brunt och svart.
Och en tavla till Rickard i blått, grönt och svart. Den är jag mest nöjd med. Hoppas bara att den passar i hans lägenhet, annars får jag väl måla en till.

Fick två "beställningar" idag också, av Daniel och Elina. Måste bara köpa ramar och det någon dag, sen så kirrar jag det på en gång. Det jobbiga är bara att det tar så lång tid att torka tavlorna.
Sen ska jag skriva en dikt och virka en mössa till varje personlig tavla jag gör. Känns som något jag vill göra och då har jag dessutom bra med sysselsättning. Istället för att röka och supa hela tiden, vilket jag vill sluta med, har lite ångest över att jag är bakis och att jag antagligen kommer att vara det imorgon hela dagen också.

Har skrivit en dikt till den blå tavlan som Rickard ska få, men jag kom på att den är alldeles för personlig så jag tänker inte lägga ut den här. Då är det bara en blå mössa kvar att virka!
Ska nog kalla tavlan " Kärleken från en basists hjärta ". Gulligt värre, eller något, men det passar ihop med vad jag har målat.

Nu ska jag vara social igen med mina vänner på msn, om det räknas som att vara social.
Godnatt (utan några pussar och kramar).

Kommentarer
Postat av: Mathias

Johdå, det är duktigt att du kämpar med supandet och rökningen, jag tror att du klarar det! Lycka till med tavlorna!

2007-10-07 @ 22:46:03
URL: http://titanvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0