Jag vill skeda med dig, inte vara öppen.

Jag hade för en gångs skull tänkt att skriva ett meningsfullt inlägg om hur dåligt jag mår just nu, men sen kom jag på mig själv; Jag är INTE öppen.
Jag kan berätta för dig/er där ute om hur många jag har haft sex med, hur stor kuk den ena hade eller hur mycket jag älskar någon som jag sedan har ett mycket stor hat emot pga att vi inte längre är ett par. Eller hur mycket jag hatar någon i skolan (men aldrig egentligen varför).
Men det är ju bara ytliga saker jag säger, saker jag tror att ni vill höra.

Jag skulle aldrig berätta om mina tankar ikväll för er.
Så är det bara.

Jag fick MVG i säkerhetssystem, en av tre i klassen med hissinriktning.
Sedan gick jag hem, väntade på att Rickard skulle sluta. Vi handlade, sedan åt vi middag.
Efter det hade jag träning och när jag kom hem var jag så trött att jag somnade.. Till Room Service, blää.

Vaknade till Greys Anatomy i alla fall och snart är det Sex and the City.

Jag är söt när jag är arg.
Och varför börjar alla helt plötsligt gilla mig?

Godnatt (utan pussar och kramar till någon, för jag vill inte kramas, inte ha närhet alls, eller jo kanske.
Jag vill mest bara skeda)

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

God natt och sov gott

2007-10-18 @ 00:21:57
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0