I nyktert tillstånd.

Snart är helgen slut och det känns faktiskt helt okej att det är måndag imorgon.

Den här helgen har varit helt underbar även fast jag inte supit. Jag har inte druckit mer än 2.8an hemma hos min bror i fredags när vi käkade sill och potatis och satt och snackade hela kvällen. Det var riktigt mysigt.

(Som jag sa till Stoffe; " Jag har börjat inse att det inte bara är sprit som gör mig glad och att det faktiskt inte är ett speciellt roligt fritidsintresse. ")

När jag kom hem därifrån ringde jag till Dennis som precis var påväg hem från garaget, det samtalet resulterade i att vi åkte till Vegabaren i Haninge för att Dennis var hungrig (klockan var runt 00.00). Jag hade ingen lust att åka hem så vi begav oss hem till Dennis och kollade på " Save the Last dance " och sen somnade vi hemma hos honom. Vaknade runt 09 morgonen efter och var lite seg. Kollade på Fab 5 och fick sedan skjuts hem medans Dennis skulle köpa tårta (han fyllde nämligen år i torsdags) och hemma bytte jag om till arbetskläder och sminkade mig. Sedan bar det av till Skärholmen där Dennis har sitt garage. Där gick jag mest runt och var söt och förolämpade mig själv. Haha. Hade det jävligt trevligt i alla fall och nästa gång jag följer med kanske jag kan hjälpa till lite, eller jag vill det i alla fall. Jag vill börja mecka med bilar helt enkelt.

Åkte hem och duschade, sen köpte vi godis och sen blev det film igår kväll också. " The Holiday " den här gången.
Det var faktiskt en bra film. Somnade hos Dennis igen. Trevlig kille det där.

I fredags hade jag även ett väldigt trevligt samtal med Rickard, fick reda på att han faktiskt vill att jag ringer och att han tänker på mig. Hehe, sådant är alltid trevligt att höra.

Idag ska jag i alla fall inte göra så mycket, kanske måla lite?
Missade ju att åka till Malmköping både idag och igår. Men det kommer flera chanser, pappa har ju köpt hus där.

Ha en bra dag!

( By the way; mitt första mål är halv avklarat. Har kramat min bror, Dennis och Björne. Vilket har kännts helt okej. )

Kommentarer
Postat av: Dennis

Trevlig tjej det där.

2007-10-21 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0